بررسی هزینه و قیمت حمل و نقل هوایی و اضافه بار مسافری

هر آنچه که باید درباره قیمت حمل بار هوایی به خارج از کشور بدانیم

بررسی هزینه و قیمت حمل و نقل هوایی و اضافه بار مسافری

هر آنچه که باید درباره قیمت حمل بار هوایی به خارج از کشور بدانیم

نحوه محاسبه هزینه های حمل هوایی برای مسافر، مهاجر و تاجر داستان به خصوص خود را دارد. در این وبلاگ سعی در توضیح هزینه های ارسال بار و توضیح درباره نحوه ارسال ارزان اضافه بار مسافری را داریم.

۲ مطلب در دی ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

مشتریان کاتای پسفیک کارگو (Cathay Pacific Cargo) از بازگشت ظرفیت هواپیماهای بلی شکل سود خواهند برد، اما بازار محموله هوایی همچنان باید با زنجیره‌های تامین ناپایدار چین که تا سال 2023 ادامه دارد، دست و پنجه نرم کند.

این انتظار مدیر کل بازرگانی بار در کاتای پسفیک کارگو است که در پایان سال در یک جمع بندی بررسی می کند که چگونه بازار محموله های هوایی و هزینه فریت بار هوایی  بر عملیات شرکت هواپیمایی تأثیر گذاشته است.

از نظر ظرفیت، با ورود به سال 2023، شبکه مسافری در حال گسترش ما، مقصدهای بیشتر و فرکانس های بیشتری را برای مشتریان محموله ما فراهم خواهند کرد.

با این حال، ما انتظار داریم که باد مخالف در بازار محموله های هوایی در کوتاه مدت ادامه یابد و تا زمانی که زنجیره های تامین در سرزمین اصلی چین پایدارتر شوند سطح موجودی در بازارهای مصرف کلیدی کاهش یابد.

وی در ادامه گفت که: اگرچه تغییر در رویکرد دولت چین برای مهار و مدیریت کووید مثبت است.

ما فکر می‌کنیم که اثرات اقتصاد جهانی به طور یقین تا سه ماهه اول 2023 باقی خواهد ماند، اما از آنجایی که سیاست‌های کووید نوزده در سرزمین اصلی چین شروع به کاهش می کند - و نشانه‌های دلگرم‌کننده وجود دارد - به عادی‌سازی زنجیره‌های تامین کمک خواهد کرد.

او پیش بینی می کند که تقاضای محموله هوایی با کاهش بحران هزینه زندگی در سال آینده تقویت خواهد شد.

علاوه بر این، با پایان زمستان، مقداری از شدت بحران هزینه زندگی کاهش خواهد یافت، و حتی با شروع رشد ظرفیت هواپیماهای بلی شکل  تقاضا تحریک خواهد شد.

کاتای پاسیفیک قصد دارد تا پایان سال 2023 هفتاد درصد از ظرفیت مسافربری قبل از همه‌گیری خود را جبران کند و تا پایان سال 2024 به سطح قبل از همه‌گیری بازگردد، که این از پیش‌بینی ترافیک یاتا در آسیا و اقیانوسیه جلوتر است.

کاتای پسفیک به تازگی تأیید کرده است که در حال مذاکره برای خرید هواپیماهای باری بیشتر است.

  • علی غیاثی
  • ۰
  • ۰

لیزینگ آویا ای ام ( AviaAM Leasing)دو هواپیمای دیگر بوئینگ هفتصد و سی و هفت-هشت دیگر را برای تبدیل مسافری به باری (پی تو اف) خریداری کرده است.

این هواپیما با شماره سریال بیست و نه هزارهفتصد و شصت و نه و بیست و هشت هزارو دویست و بیست و پنج به ترتیب پنجمین و ششمین هواپیمای بوئینگ هفتصد و سی و هفت-هشت است که وارد فرایند  تبدیل شدن به هواپیمای باری شده است، سه هواپیمای قبلی پیشتر به شرکت همتایش و اجاره کننده بلوبرد نوردیک تحویل داده شده و چهارمین هواپیما هم در اواخر ژانویه تحویل داده خواهد شد.

این دو هواپیما قبلا برای تبدیل به پی تو اف در تأسیسات تایکو (شاندونگ) شرکت مهندسی هواپیمای محدود (اس تی ای ای سی او) در جینان (تی ان ای) چین معرفی شده‌اند.

پیش بینی می شود که تبدیل پی تو اف تا سه ماهه دوم سال 2023 تکمیل شود.

لیزینگ آویا ای ام در حال حاضر پروژه تبدیل هواپیمای مسافری به هواپیمای باری (پی تو اف) را انجام می دهد که شامل سری بوئینگ هفتصد و سی و هفت-هشت و تعهد تبدیل بیست و پنج هواپیما از انواع مختلف طی چهار سال آینده است.

لیزینگ ای سی ام آی مستقر در ایسلند و خطوط هوایی باربری بلوبرد نوردیک ولیزینگ آویا ای ام  بخشی از گروه راه حل آویا  هستند و با یکدیگر همکاری می کنند تا بلوبرد به اهداف توسعه ناوگان خود دست یابد.

مدیر اجرایی و رئیس لیزینگ آویا ای ام در صحبت هایش پفته است که: ما به اجرای طرح خود در رابطه با برنامه تبدیل بوئینگ هفتصد و سی و هفت-هشت بی سی اف ادامه می دهیم و بنابراین از خطوط هوایی باری گروه خود با هواپیماهای باری کارآمدتر حمایت می کنیم.

هر یک از پروژه‌های تبدیلی که ما انجام می‌دهیم نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و راه‌حل‌های پیچیده است، بنابراین ما مفتخریم که این پروژه را ادامه دهیم، به این کار حضور خود را در بازار محموله هوایی به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات لیزینگ و معاملاتی قابل اعتماد تقویت می‌کنیم.

 

 

  • علی غیاثی