بررسی هزینه و قیمت حمل و نقل هوایی و اضافه بار مسافری

هر آنچه که باید درباره قیمت حمل بار هوایی به خارج از کشور بدانیم

بررسی هزینه و قیمت حمل و نقل هوایی و اضافه بار مسافری

هر آنچه که باید درباره قیمت حمل بار هوایی به خارج از کشور بدانیم

نحوه محاسبه هزینه های حمل هوایی برای مسافر، مهاجر و تاجر داستان به خصوص خود را دارد. در این وبلاگ سعی در توضیح هزینه های ارسال بار و توضیح درباره نحوه ارسال ارزان اضافه بار مسافری را داریم.

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

باربری آویانکا (Avianca Cargo) بر اساس سرعت خدمات مورد نیاز سه سطح خدمات را به باربری خود اضافه کرده و این خدمات را راه اندازی کرده است.

این شرکت حمل و نقل آمریکای لاتین سه سطح خدمات جدید با عنوان های الویت، استاندارد و آماده باش را به کارگوی خود اضافه کرده است.

اولویت این تضمین را می‌دهد که محموله‌ها در پروازهای رزرو شده حمل می‌شوند، که شرکت حمل‌کننده گفته است که این روش خدمات رسانی برای حمل‌ونقل فوری ایده‌آل است.

روش استاندارد تعادلی بین فوریت و هزینه ایجاد خواهد کرد و این روش خدمت رسانی برای حمل و نقل روزانه شما گزینه عالی و خوبی است.

و در نهایت، روش خدمت رسانی آماده باش توسط آویانکا به عنوان راه حل مقرون به صرفه برای محموله های عمومی با زمان تحویل قابل تغییر طراحی و توصیف شده است.

افزودن این سه سطح خدمات مدت کوتاهی پس از آنکه این شرکت حمل و نقل اعلام کرد که سه پورتال رزرو آنلاین شخص ثالث را راه اندازی کرده است، انجام می شود: کارگو ای آی، وب کارگو و کارگو وان.

با گسترش پیشنهاد دیجیتال خود، این شرکت حمل و نقل آمریکای لاتین می تواند خدمات خود را در بیش از ده هزار حمل و نقل بار، در میان بیش از صد کشور ارتقا دهد.

 

 

 

  • علی غیاثی
  • ۰
  • ۰

کمترین حجم بار برای فرودگاه بین المللی دالاس/فورث ورث (DFW) برای یک سال آینده چیزی در حدود یک میلیون تن تعیین شده است.

معاون اجرایی راهبرد و توسعه جهانی دی اف دبلیو در صحبت هایش به ایر کارگو نیوز گفته است که از شش سال گذشته که فرودگاه تصمیم به اجرای استراتژی حمل و نقل گرفته، درست از همان زمان هر روز حجم باری آنها افزایش یافته است.

در سال 2015، حجم محموله حدود هفتصد و سی هزار تن بود، اما
از همان سال تاکنون به طور متوسط ​​حدود شش درصد بصورت سالانه رشد داشته است.

این بازدهی در سال 2019 به اوج خود رسیده و این رقم به حدود نهصد و هفتاد و دو هزار تن رسید، البته در نتیجه همه گیری بیماری کوید متاسفانه این میزان به حدود هشتصد و هشتاد هزار تن در سال گذشته کاهش یافت.

با این حال، وی می گوید که دی اف دبلیو به سرعت رو به بهتر شدن خواهد رفت و امسال باید این حجم حدود سه یا چهار درصد رشد کند. او در ادامه تاکید کرده است که حتی اگر خدمات مسافری هم کاهش یابد ما رو به بهبود خواهیم رفت.

وی در ادامه می‌گوید که: در پنج یا شش سال گذشته، ما  در واقع هیچ استراتژی حمل باری نداشتیم، فقط هر محموله‌ای که دریافت می‌شد را بردامی داشتیم و در طرف دیگر فرودگاه از ترمینال‌ها آن را بصورت شبانه خارج میکردیم.

می توانم بگویم این نوعی نادیده گرفتن به حساب می آید یعنی هر اتفاقی که میخواهد بیفتد.

ما به محموله‌ها نگاهی انداختیم و با خود اندیشیدیم که می‌توانیم بارها را با در نظر گرفتن موقعیت مکانی آنهاو ایجاد مزیت‌های رقابتی جابجا کنیم.

ما احساس کردیم می‌توانیم تجارت بار در دی اف دبلیو را با یک استراتژی مناسب باربری و تمرکز مدیریتی پیش ببریم.

بنابراین تصمیم خود را با ایجاد یک استراتژی به پیش بردیم و واقعا جواب داد. اعداد و ارقام این را ثابت می کنند.

فرودگاه تصمیم گرفت درباره مواد فاسدشدنی، دارو، دما و محصولات حساس  تلاش خود را به زمان متمرکز کند. برای این هدف فرودگاه روی تجهیزاتی سرمایه گذاری کرد تا تعهد خود را به پروژه نشان دهد.

در جاهای دیگر نیز روی نرم افزاری برای سرعت بخشیدن به حرکت کامیون ها با سیستم رزرو خودرو سرمایه گذاری کردیم.

در حال حاضر ما در پلت فرم خود حدود پنج شرکت حمل و نقل و تقریبا یک دوجین فورواردر داریم.

عمده مشکل این فرودگاه کمبود فضای آن برای جابجایی محموله و رمپ های هواپیما است.

بنابراین باید به دنبال توسعه مجدد امکانات موجود باشیم.

برای دستیابی به این مهم  در حال تخریب پنج ساختمان قدیمی هستیم و یک فرآیند مناقصه را اجرا کرده‌ایم که آن را به دو نفر نهایی رسانده‌ایم.

این همان چیزی ست که ما در آینده انجام خواهیم داد. زیرا می‌خواهیم ترکیب خوبی از حمل‌کننده‌ها، امکانات فاسد شدنی، فضای رمپ، همه چیزهایی را که برای ایجاد یک جامعه بار مناسب نیاز داریم داشته باشیم.این فرودگاه همچنین برای دسترسی به بخش بزرگی از بازار ایالات متحده موقعیت خوبی دارد.

دالاس چهارمین منطقه شهری بزرگ در ایالات متحده است ، بنابراین دارای رشد خیلی سریعی است.

اگر یک شرکت هواپیمایی، فورواردر یا هدایت کننده هستید، با دقت انتخاب کنید که کجا می خواهید سرمایه‌گذاری ‌کنید.

 

 

 

  • علی غیاثی
  • ۰
  • ۰

 

گروه خدمات هوانوردی جهانی ایر پارتنر( Air Partner ) دفتر خود در دبی را به عنوان بخشی از طرح هایش برای دو برابر کردن نیروی کار خود در خاورمیانه و افزایش سهم بازار خود در منطقه گسترش داده است.

این دفتر، واقع در ساحل برج های جمیرا در دبی، مجموعه کاملی از راه حل های چارتر ایر پارتنر را ارائه می دهد که حاوی چارتر گروهی، جت های خصوصی و حمل محموله است.

مشتریان همچنین به مرکز عملیات پرواز بیست و چهار ساعته ایر پارتنر دسترسی دارند که هدف آن اطمینان از دسترسی سریع و فوری به خدمات و تخصص گروه در تمام طول سال است.

ایر پارتنر گفته است که از آنجایی که جدیدترین داده ها در مورد بازارهای جهانی محموله هوایی توسط یاتا نشان دهنده انعطاف این صنعت در میان عدم قطعیت های اقتصادی است، ایر پارتنر مشتاقانه منتظر است تا پایگاه مشتریان خود را در مجموعه کامل راه حل های خود افزایش دهد زیرا می خواهد به سرمایه گذاری برای رشد در خاورمیانه ادامه دهد.

رئیس منشور و خدمات بین المللی در ایر پارتنر در صحبت هایش گفته است که: ما خوشحالیم که دفتر خود در دبی را در راستای استراتژی خود برای ادامه رشد و حضورمان در منطقه گسترش دادیم.

ما مشتاقانه منتظر دو برابر شدن نیروی کار خود در خاورمیانه در طول سال آینده هستیم، همانطور که ما با مجموعه گسترده خدمات خود به حمایت از مشتریان بیشتری ادامه می دهیم.

 

 

  • علی غیاثی