بررسی هزینه و قیمت حمل و نقل هوایی و اضافه بار مسافری

هر آنچه که باید درباره قیمت حمل بار هوایی به خارج از کشور بدانیم

بررسی هزینه و قیمت حمل و نقل هوایی و اضافه بار مسافری

هر آنچه که باید درباره قیمت حمل بار هوایی به خارج از کشور بدانیم

نحوه محاسبه هزینه های حمل هوایی برای مسافر، مهاجر و تاجر داستان به خصوص خود را دارد. در این وبلاگ سعی در توضیح هزینه های ارسال بار و توضیح درباره نحوه ارسال ارزان اضافه بار مسافری را داریم.

  • ۰
  • ۰

 اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده (اف ای ای) فهرستی از پنجاه فرودگاه را منتشر کرده است که با توجه به این فهرست این فرودگاه ها زمانی که شرکت های بی سیم سرویس جدید باند فایو جی سی را در نوزده ژانویه فعال کنند، دارای مناطق بافر خواهند شد.

در پی تصمیم شرکت های مخابراتی ایالات متحده وریزون و تی اند ات برای استقرار برخی از شبکه های تلفن همراه جی فایو  و به دلیل نگرانی های فدرال هوانوردی مبتنی بر اینکه این امواج می توانند ایمنی پروازها را تحت تأثیر قرار دهند، این کار با قدری تاخیر انجام خواهد شد. گروه های هوانوردی ایالات متحده پیشتر هشدار داده بودند که استقرار برخی از شبکه های تلفن همراه جی فایو می تواند منجر به تاخیر در پروازها و همین طور تاخیر در حمل محموله های هوایی شود.

برای جلوگیری از مشکل تداخل امواج جی فایو وریزون و تی اند ات توافق کردند که فرستنده ها را خاموش کنند و به مدت شش ماه تنظیمات دیگری را در نزدیکی این فرودگاه ها انجام دهند تا تداخل احتمالی جی فایو با ابزارهای حساس هواپیماها را که در فرودهای با دید کم به وجود می آیند را به حداقل برسانند.

اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده به دنبال پاسخی بود تا از جامعه هوانوردی در مورد اینکه مناطق بافر پیشنهادی در کجاها به کاهش خطر اختلال کمک می کند، نظر بگیرد. در جواب این پرسش میتوان به عواملی مثل حجم ترافیک، تعداد روزهای کم دید و موقعیت جغرافیایی که در پاسخ ها لحاظ شده بودند، اشاره کرد.

اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده می گوید بسیاری از فرودگاه ها در حال حاضر تحت تأثیر گسترش جی فایو جدید قرار نگرفته اند. اینها همان فرودگاه هایی هستند که شامل چهل و شش بازاری که سرویس جدید فایو جی در آنها مستقر خواهد شد، نیستند و فرودگاه هایی هم که در حال حاضر توانایی فرود با دید کم را ندارند، نمی توانند از این سرویس استفاده کنند.

در ایالات متحده آمریکا، سرویس‌های فایو جی از فرکانس‌های یک طیف رادیویی به نام باند سی استفاده می‌کنند. این فرکانس‌ها می‌توانند نزدیک به فرکانس‌هایی باشند که توسط ارتفاع سنج‌های راداری مورد استفاده قرار می گیرند، و آنها یکی از قطعات بسیار مهم و حیاتی در تجهیزات ایمنی هواپیماها هستند. برای اینکه مطمئن شوند این امواج منجر به تداخل های خطرناک نمی شود، اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده نیاز به ارتفاع سنج های راداری دارد که دقیق و قابل اعتماد باشند.

در همین اوضاع و احوال، اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده در حال کار کردن با خطوط هوایی و سازندگان است تا بتواند نحوه عملکرد ارتفاع سنج های راداری فایو جی در محیط باند سی را ارزیابی کند. از آنجایی که آزمایش‌ها نشان داده اند که بعضی از این ارتفاع‌سنج‌ها ایمن هستند، اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده قادر خواهد بود تا با استفاده از این ارتفاع‌سنج‌ها برخی از محدودیت‌ها را برای عملیات هواپیمایی حذف کند. از آنجایی که ارتفاع‌سنج‌های بیشتری در حال آزمایش هستند و روز به روز ایمن و یا مقاوم‌سازی می شوند و احتی اگر مورد دار باشند جایگزین خواهند شد، خطر اختلال نیز به تدریج کاهش خواهد یافت.

  • ۰۰/۱۰/۲۲
  • علی غیاثی

مخابرات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی