از آنجایی که نرمافزار هوانوردی آوری به حرکت دیجیتالی خود ادامه میدهد، این صنعت شاهد افزایش سریع در تعداد تراکنشها در نرمافزار رزرو محموله های هوایی خود بوده است.
طی شش ماه گذشته، این شرکت چهارصد درصد افزایش در تراکنشها و در رزرو محموله های هوایی، پلتفرم رزرو و استعلام آن و ای مجیک را گزارش کرده است که ایمیلها را به فرمتها و زبانهای مختلف تبدیل میکند.
این شرکت گفته است که: در آن دوره زمانی دو پلتفرم نرم افزاری بیش از چهارهزار تراکنش در ماه را پردازش کرده اند.
مدیر اجرایی آوری، دیروز در در اجلاس اجرایی تی آی ای سی ای در سخنرانی خود بیان داشت که: پس از عدم قطعیت های دو سال گذشته، ذینفعان محموله های هوایی نیاز فوری به دیجیتالی کردن را به خوبی درک می کنند، به منظور اطمینان حاصل کردن از زنجیره های تامین انعطاف پذیر که می توانند در برابر هر بحرانی که با آن مواجه هستند، ارائه دهند.
او در ادامه اضافه می کند که: از آنجایی که صنعت به دنبال دیجیتالی کردن ذینفعان، از جمله خطوط هوایی و جی اس ای می باشد، همگی آنها باید رویکرد مشترکی را برای به اشتراک گذاری داده ها برای کمک به تسریع تحول اتخاذ کنند.
وی در ادامه تاکید کرد که: اگرچه پیشرفت در دیجیتالی کردن محموله های هوایی قابل توجه بوده است، اما نیاز به آن است که ذینفعان آن را بیشتر درک کنند زیرا نگرانی در مورد اشتراک گذاری داده ها و امنیت این داده ها می تواند تنگناهای غیرضروری را به وجود آورد.
تعداد زیادی از کارکنان آوری در اوکراین مستقر بودند و طی هفتههای گذشته این شرکت به انتقال اکثر کارکنان خود و خانوادههایشان به دفاتر و خانههای جدید در صوفیه، بلغارستان و سایر شهرهای اروپایی کمک های شایانی کرده است.
آوری یک نمونه و مثال درخشانی از انعطاف پذیری و عزم مردم اوکراین برای ادامه زندگی و تجارت شان در برابر به وجود آمدن چنین خصومت ها و چالش هایی است.