بررسی هزینه و قیمت حمل و نقل هوایی و اضافه بار مسافری

هر آنچه که باید درباره قیمت حمل بار هوایی به خارج از کشور بدانیم

بررسی هزینه و قیمت حمل و نقل هوایی و اضافه بار مسافری

هر آنچه که باید درباره قیمت حمل بار هوایی به خارج از کشور بدانیم

نحوه محاسبه هزینه های حمل هوایی برای مسافر، مهاجر و تاجر داستان به خصوص خود را دارد. در این وبلاگ سعی در توضیح هزینه های ارسال بار و توضیح درباره نحوه ارسال ارزان اضافه بار مسافری را داریم.

  • ۰
  • ۰

 

سازمان حمایت از مصرف کننده هلند، سازمان مصرف کنندگان و بازار هلند ( ای سی ام) درخواست شرکت های هواپیمایی و گروه های حمل و نقل هوایی مبنی بر توقف برنامه های فرودگاه اسکیپول آمستردام برای افزایش قیمت ها را رد کرده است.

سازمان مصرف کنندگان و بازار هلند ( ای سی ام)  در اعتراض به برنامه‌های فرودگاه برای افزایش قیمت‌ها طی سه سال آینده برای جبران خسارات ناشی از بحران کووید، شکایاتی از ده شرکت و سه انجمن صنعتی دریافت کرده است.

این فرودگاه قصد دارد تا سال 2023 قیمت ها را نه درصد، در سال 2024 دوازده درصد و در سال 2025 نیز دوازده درصد هم برای هواپیماهای مسافربری و هم برای هواپیماهای باربری افزایش دهد.

سازمان مصرف کنندگان و بازار هلند ( ای سی ام) به این نتیجه رسید که اسکیپول ملزم است تا سود اضافی و مازادش را با خطوط هوایی تسویه کند، اما اگر ضرر داشته باشد نیز عکس آن صادق است.

این مقام مسئول گفت که حتی اگر اسکیپول این هزینه ها را خودش متقبل بشود، در نهایت به عهده مالیات دهندگان خواهد بود چرا که دولت هلند و شهرداری آمستردام بزرگترین سهامداران اسکیپول هستند.

با توجه به روشی که اسکیپول اکنون نرخ ها را تعیین کرده است، عقب ماندگی ها به کاربران فرودگاه منتقل خواهد شد.

حتی زمانی که نرخ ها را با نرخ های سایر فرودگاه ها مقایسه کنیم، ای سی ام هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه نرخ های اسکیپول به طرز غیر منطقی ای بالا باشد، نمی بیند.

عضو هیئت مدیره ای سی ام در صحبت هایش گفته است که: اسکیپول باید پول ها و درآمدهای بادآورده را به نرخ ها منتقل کند، که حتی ممکن است با این کار مشکلات را نیز برطرف کند. هزینه های واقعی در نرخ های جدید گنجانده شده که همچنین ناشی از چارچوب قانونی نیز می باشد.

به همین دلیل است که افزایش نرخ‌هایی که نتیجه این امر هستند، غیرمنطقی نیستند.

در پاسخ به این خبر، ایر کارگوی هلند که سال گذشته به برنامه‌های اسکیپول اعتراض کرده بود، می گوید که: این یک ناامیدی بزرگ برای کاربران فرودگاه می باشد. ما فکر نمی کنیم این کار درست باشد که اسکیپول با این افزایش نرخ های شدید، درد ناشی از بحران کرونا را بر دوش خطوط هوایی بگذارد.

ما در حال حاضر با طرف های درگیر در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا و چگونه این پرونده می تواند به دادگاه ارائه شود.

ظرفیت باربری فرودگاه اسکیپول آمستردام در سال 2021 نسبت به سال 2020 پانزده درصد افزایش یافته است.

گروه رویال اسکیپول که فرودگاه‌های آیندهوون و لاهه را نیز اداره می‌کند، پس از زیان چهارصد و بیست و سه ممیز شش میلیون یورویی در سال 2020 سود سال گذشته خود به مبلغ صد و سه ممیز هفت میلیون یورو را ثبت کرده است.

  • ۰۱/۰۲/۲۸
  • علی غیاثی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی