بررسی هزینه و قیمت حمل و نقل هوایی و اضافه بار مسافری

هر آنچه که باید درباره قیمت حمل بار هوایی به خارج از کشور بدانیم

بررسی هزینه و قیمت حمل و نقل هوایی و اضافه بار مسافری

هر آنچه که باید درباره قیمت حمل بار هوایی به خارج از کشور بدانیم

نحوه محاسبه هزینه های حمل هوایی برای مسافر، مهاجر و تاجر داستان به خصوص خود را دارد. در این وبلاگ سعی در توضیح هزینه های ارسال بار و توضیح درباره نحوه ارسال ارزان اضافه بار مسافری را داریم.

  • ۰
  • ۰

 

همانطور که در آزمایشات اولیه در سال 2021 نشان داده شده است، " ایرباس بلوگااس تی " آماده انتقال محموله های بزرگ به صورت جهانی همانند هلیکوپترها در سراسر جهان است.  ایرباس با کمک گرفتن از ناوگان بار هوایی خود بلوگااس تی، یک سرویس بار هوایی جدید را راه اندازی کرده است تا بتوانند با وجود آنها به نیازهای حمل و نقل هوایی بارهای بزرگ کمک کند.

ایرباس می گوید که با وجود این سرویس جدید ما قادر خواهیم بود که کاربردهای مختلف بازار را برآورده کنیم، چرا که این هواپیماها دارای بزرگ‌ترین سطح مقطع داخلی در بین هر هواپیمای حمل‌ونقلی دیگری در جهان هستند و محموله‌های بزرگ را تا با ابعاد هفت ممیز یک متر عرض و شش ممیز هفت متر ارتفاع در خود جای می‌دهند.

برای این هواپیماها پیشی بینی ما درباره مشتریان و خواستاران آنها عبارتند از طیف وسیعی از مشتریان در بخش های فضایی، انرژی، نظامی، هوانوردی، دریایی و بشردوستانه.

ایرباس گفته است که با تحویل از سایت تولید هلیکوپترهای ایرباس در مارجینین فرانسه، به کوبه در ژاپن برای یک مشتری ناشناس اولین ماموریت ما در پایان سال 2021 اتفاق افتاده است. بلوگا شماره سه برای سوخت گیری مجدد در ورشو، لهستان، نووسیبیرسک، روسیه، و سئول، کره توقف کرد.بلوگا شماره سه از فرودگاه نووسیبیرسک واقع در روسیه به مقصد نهایی خود یعنی کوبه در ژاپن پرواز می کند. 

برای اینکه قابلیت چرخش بلوگااس تی به حداکثر قابلیت خود برسد، تکنیک‌ها و تجهیزات بارگیری جدید در حال توسعه برای اجرای این عملیات جدید هستند. این راه حل ها شامل بارگیری بار خودکار (او بی سی ال) می شود که از آن می توان برای ماموریت هایی که در آن سکوی بارگیری و یا تخلیه در فرودگاه مبدا یا مقصد در دسترس نیست، استفاده کرد.

رئیس ای تی آی و حمل و نقل هوایی بزرگ در ایرباس در صحبت هایش گفته که: به دلیل داشتن مقطع گسترده و بزرگ بلوگااس تی، این امکان بازارهای جدید و امکانات لجستیکی جدیدی را برای مشتریان باز خواهد کرد. در مورد بارگیری هلیکوپترها - عدم نیاز به پیاده کردن آنها – به نوبه خودش واقعاً یک مزیت بزرگ به حساب می آید. در موارد مشابه نیز می توانیم بزرگترین موتورهای هواپیماهای تجاری را در یک ترتیب و پیکربندی کاملاً پوشیده قرار دهیم.

بر اساس طراحی ای سیصد-ششصد، پنج ناوگان نیرومند بلوگااس تی ، که تا به حال بعنوان ستون فقرات حمل و نقل هواپیماهای بزرگ ایرباس در داخل سایت از آنها استفاده می شده است، با شش نسل جدید از بلوگاایکس ال جایگزین می شوند تا از افزایش تولید هواپیمای مسافربری ایرباس حمایت و پشتیبانی کنند. 

در آینده ای نه چندان دور یعنی زمانی که ایرباس هر شش هواپیمای جدید بلوگاایکس ال خود  را تحویل گرفته و آنها را راه اندازی کرد، ناوگان بلوگااس تی که به طور کامل آزاد شده است به یک شرکت هواپیمایی تابعه و فرعی تازه ایجاد شده تبدیل می شود و با گواهینامه اپراتور هوایی (ای او سی ) و کارکنان مربوط به خودش به این شرکت تابعه و فرعی واگذار خواهد شد.

  • ۰۱/۰۶/۲۷
  • علی غیاثی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی