بررسی هزینه و قیمت حمل و نقل هوایی و اضافه بار مسافری

هر آنچه که باید درباره قیمت حمل بار هوایی به خارج از کشور بدانیم

بررسی هزینه و قیمت حمل و نقل هوایی و اضافه بار مسافری

هر آنچه که باید درباره قیمت حمل بار هوایی به خارج از کشور بدانیم

نحوه محاسبه هزینه های حمل هوایی برای مسافر، مهاجر و تاجر داستان به خصوص خود را دارد. در این وبلاگ سعی در توضیح هزینه های ارسال بار و توضیح درباره نحوه ارسال ارزان اضافه بار مسافری را داریم.

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

ناتیلوس با آغاز ساخت اولین هواپیمای باری خودران خود، که میزبان تاسیسات مهندسی و تولیدی خواهد بود، به یک سایت جدید گسترش یافته است.

تأسیسات جدید شرکت برون فیلد که در کالیفرنیا،سن دیگو مستقر شده است شامل یک آشیانه دوازده هزار فوت مربعی است که از آن برای برای مونتاژ نهایی نمونه اولیه، آزمایش ساختاری، یکپارچه سازی سیستم ها و اتصال ساختاری ثانویه استفاده می شود.

همچنین یک باند هشت هزار فوتی برای آزمایش وجود دارد که این باند فرود قابلیت فرود هواپیماهای باری بزرگ و خیلی بزرگ را دارد.

در مرکز شهر سن دیگو یک فضای اداری اضافی به مساحت هزار و پانصد فوت مربعی وجود دارد که آن هم تکمیل کننده دفاتر مهندسی ناتیلوس خواهد بود.

ساخت اولین هواپیمای ناتیلوس - پهپاد تغذیه کننده کوتاه برد سه ممیز هشت تنی - اکنون در آشیانه براون فیلد برای اولین پرواز در سال 2023 آماده سازی شده است. در اوایل ماه مه 2022 آزمایشات اضافی تونل باد نیز انجام خواهد شد.

یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی ناتیلوس در صحبت هایش اظهار داشته است که: همان طور که داریم به تکمیل طراحی نمونه اولیه هواپیما نزدیک می شویم، از طرف دیگر نیز ما در حال گسترش تیم و امکانات برای انتقال به مونتاژ نهایی هستیم.

تامین کنندگان درجه یک ما در مورد پلت فرم جدید که انتشار کربن را کاهش می دهد و در عین حال از سوی دیگر حجم محموله را افزایش می دهد، بسیار هیجان زده هستند. در قاره‌هایی مانند آفریقا و بخش‌هایی از آسیا، با زیرساخت‌های محدود، هواپیمای خودمختار جدید سه ممیز هشت تنی ما به یک روش ضروری برای حمل و نقل سریع و ایمن تبدیل خواهد شد.

با در نظر گرفتن بازار رو به رشد تجارت الکترونیک، ناتیلوس برنامه های اولیه ای برای طراحی و ساخت یک خانواده چهار نفره از هواپیماهارا دارد. این هواپیما شصت درصد حجم بیشتر ارائه می دهد و دارای هزینه های رقابتی می باشد.

علاوه بر این، ناتیلوس طرح هایی برای یک پهپاد برد متوسط / بلند شصت تنی، پهپاد دوربرد صد تنی و هواپیمای باری بزرگ با برد صد و سی تنی را دارد. همه هواپیماها از سوخت‌های جت ای یا اس ای اف به اضافه زیرساخت‌های زمینی موجود و کانتینرهای استاندارد بار هوایی استفاده می‌کنند و به مشتریان راه‌حلی کلیدی ارائه می‌دهند.

ماه گذشته، ناتیلوس قراردادی را با کالینز ایرو اسپیس برای طراحی، توسعه و ادغام یک سیستم بارگیری تخصصی امضا کرد.

اوایل سال جاری، ناتیلوس تعهدات خرید بیش از شش میلیارد دلاری را اعلام کرد که برای تحویل بیش از چهارصد و چهل هواپیما در پیش‌ سفارش، از خطوط هوایی و شرکت‌های بزرگ، از جمله ولاتوس ایرواسپیس، ناوگان هوایی آستا، آرورای بین المللی، دایموند و فلکس پورت آنها را تحویل خواهد گرفت.

 

  • علی غیاثی
  • ۰
  • ۰

 

سازمان حمایت از مصرف کننده هلند، سازمان مصرف کنندگان و بازار هلند ( ای سی ام) درخواست شرکت های هواپیمایی و گروه های حمل و نقل هوایی مبنی بر توقف برنامه های فرودگاه اسکیپول آمستردام برای افزایش قیمت ها را رد کرده است.

سازمان مصرف کنندگان و بازار هلند ( ای سی ام)  در اعتراض به برنامه‌های فرودگاه برای افزایش قیمت‌ها طی سه سال آینده برای جبران خسارات ناشی از بحران کووید، شکایاتی از ده شرکت و سه انجمن صنعتی دریافت کرده است.

این فرودگاه قصد دارد تا سال 2023 قیمت ها را نه درصد، در سال 2024 دوازده درصد و در سال 2025 نیز دوازده درصد هم برای هواپیماهای مسافربری و هم برای هواپیماهای باربری افزایش دهد.

سازمان مصرف کنندگان و بازار هلند ( ای سی ام) به این نتیجه رسید که اسکیپول ملزم است تا سود اضافی و مازادش را با خطوط هوایی تسویه کند، اما اگر ضرر داشته باشد نیز عکس آن صادق است.

این مقام مسئول گفت که حتی اگر اسکیپول این هزینه ها را خودش متقبل بشود، در نهایت به عهده مالیات دهندگان خواهد بود چرا که دولت هلند و شهرداری آمستردام بزرگترین سهامداران اسکیپول هستند.

با توجه به روشی که اسکیپول اکنون نرخ ها را تعیین کرده است، عقب ماندگی ها به کاربران فرودگاه منتقل خواهد شد.

حتی زمانی که نرخ ها را با نرخ های سایر فرودگاه ها مقایسه کنیم، ای سی ام هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه نرخ های اسکیپول به طرز غیر منطقی ای بالا باشد، نمی بیند.

عضو هیئت مدیره ای سی ام در صحبت هایش گفته است که: اسکیپول باید پول ها و درآمدهای بادآورده را به نرخ ها منتقل کند، که حتی ممکن است با این کار مشکلات را نیز برطرف کند. هزینه های واقعی در نرخ های جدید گنجانده شده که همچنین ناشی از چارچوب قانونی نیز می باشد.

به همین دلیل است که افزایش نرخ‌هایی که نتیجه این امر هستند، غیرمنطقی نیستند.

در پاسخ به این خبر، ایر کارگوی هلند که سال گذشته به برنامه‌های اسکیپول اعتراض کرده بود، می گوید که: این یک ناامیدی بزرگ برای کاربران فرودگاه می باشد. ما فکر نمی کنیم این کار درست باشد که اسکیپول با این افزایش نرخ های شدید، درد ناشی از بحران کرونا را بر دوش خطوط هوایی بگذارد.

ما در حال حاضر با طرف های درگیر در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا و چگونه این پرونده می تواند به دادگاه ارائه شود.

ظرفیت باربری فرودگاه اسکیپول آمستردام در سال 2021 نسبت به سال 2020 پانزده درصد افزایش یافته است.

گروه رویال اسکیپول که فرودگاه‌های آیندهوون و لاهه را نیز اداره می‌کند، پس از زیان چهارصد و بیست و سه ممیز شش میلیون یورویی در سال 2020 سود سال گذشته خود به مبلغ صد و سه ممیز هفت میلیون یورو را ثبت کرده است.

  • علی غیاثی
  • ۰
  • ۰

آی ای جی کارگو یک ظرفیت در مسیر جدید بین بارسلونا و لس آنجلس ارائه خواهد کرد این مسیر در برقراری مجدد مسیر بین بارسلونا و سانفرانسیسکو ایجاد خواهد شد که برای اولین بار از پایان سپتامبر فعالیت خود را آغاز می کند.

بخش بار گروه خطوط هوایی بین المللی (آی ای جی) گفته است که هر دو مسیر توسط یک هواپیمایی که هم تراز و هم سطح ایرباس ای سیصد و سی - دویست  می باشد و همین طور دارای  ظرفیت حمل حداکثر چهارده تن بار است،انجام می شود.

این مسیرها در هفته چهار مرتبه به فرودگاه بین المللی لس آنجلس و چهار بار در هفته به فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو پرواز انجام خواهد داد.

مدیر بازرگانی منطقه ای اسپانیا و پرتغال در آی ای جی کارگو در صحبت هایی گفته است که: ما بسیار خوشحال و خرسندیم از اینکه توانسته ایم به لس آنجلس  یک مسیر مستقیم جدید ارائه داده و از طرف دیگر هم در حال از سرگیری خدمات خود به سانفرانسیسکو می باشیم.

این ها مسیرهای تجاری مهمی هستند که نه تنها به مشتریان فرصت های بیشتری ارائه می دهند تا بتوانند بار خودشان بین اروپا و ایالات متحده را حمل کنند، بلکه از کشاورزان منطقه نیز حمایت می کنند تا در اسرع وقت مواد فاسدشدنی خود را به قفسه های سوپرمارکت های اروپا برسانند.

آی ای جی کارگو در حال حاضر نیز دارای یک شبکه فراآتلانتیک گسترده بین اروپا و آمریکای شمالی با پروازهای روزانه به مقاصدهایی مانند نیویورک (جی اف کی) و بوستون (بی او اس) و آتلانتا می باشد، بنابراین اضافه شدن این مسیرها ظرفیت بیشتری را بین مناطق ارائه می دهد.

در حال حاضر آی ای جی کارگو بیش از هفتصد ارتباط هفتگی بین اروپا، بریتانیا و ایالات متحده دارد. یکی از محبوب ترین کالاهایی که بین مناطق حمل می شود، مارچوبه تازه است، این کالا مطابق با فصل مارچوبه که تا ماه می می باشد،ادامه دارد.

مارچوبه ها از لس آنجلس به بارسلونا برای اطمینان از اینکه این محصول در بهترین شرایط پرواز به مقصد خواهد رسید، با استفاده از سرویس پایدار و دائمی فرش شرکت آی ای جی کارگو جا به جا می شوند.

این مسیرها همچنین حمل و نقل کالاهایی که دارای ارزش بالایی هستند و برای اقتصاد جهانی حیاتی به شمار می روند از جمله منسوجات، لوازم الکترونیکی، قطعات خودرو و فناوری زیست پزشکی را آسانتر کرده است.

اخیرا و از اوایل سال 2020 آی ای جی کارگو همچنین مسیر هیترو لندن به سیدنی را برای اولین بار از سر گرفته است.

 

  • علی غیاثی