بررسی هزینه و قیمت حمل و نقل هوایی و اضافه بار مسافری

هر آنچه که باید درباره قیمت حمل بار هوایی به خارج از کشور بدانیم

بررسی هزینه و قیمت حمل و نقل هوایی و اضافه بار مسافری

هر آنچه که باید درباره قیمت حمل بار هوایی به خارج از کشور بدانیم

نحوه محاسبه هزینه های حمل هوایی برای مسافر، مهاجر و تاجر داستان به خصوص خود را دارد. در این وبلاگ سعی در توضیح هزینه های ارسال بار و توضیح درباره نحوه ارسال ارزان اضافه بار مسافری را داریم.

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

باربری لوفت هانزا خبر از کاهش تنگناهایی که در مرکز فرانکفورت در هفته‌های اخیر تجربه کرده بود را گزارش کرده است، اما تا پایان ماه جولای به انتقال برخی از محموله های باری اش به مونیخ ادامه خواهد داد.

این فرودگاه که شلوغ ترین مرکز حمل بار در اروپا است، از خطوط هوایی باری خواسته بود پروازها را کاهش دهند تا بتوانند با کمبود نیروهای انسانی مقابله کنند.

باربری لوفت هانزا تصمیم گرفت مسیر برخی از هواپیماهای باری خود را به مونیخ تغییر دهد و برخی از انواع محموله را نیز تحریم کرد.

با این حال، وضعیت در طی دو هفته گذشته به طور نامحسوسی بهبود یافته است.

یکی از سخنگویان باربری لوفت هانزا در صحبت هایی گفته است که: در حال حاضر، باربری های ما در مقایسه با وضعیتی که دو هفته پیش با لغو و تاخیر با آن مواجه بودیم، بسیار خوب عمل می کنند.

علیرغم آن، تحریم‌ها و مشکلات مستمر خدمات زمینی و میزان بیماری در میان کارکنان می‌تواند منجر به تغییرات و محدودیت‌های در کوتاه‌مدت شود.

به دلایل عملیاتی ما همچنین تصمیم گرفتیم که تا پایان جولای محموله های اضافی از مونیخ به حمل شوند.

کمبود کارکنان به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کووید نوزده، افزایش پروازها به دلیل شروع فصل تعطیلات و افزایش حجم محموله ها به دنبال کاهش محدودیت های کووید در شانگهای و هنگ کنگ ایجاد شده است.

به گفته فورواردر اینترنشنال سناتور در حالی که فضای هواپیماهای بلی شکل به دلیل پروازهای تابستانی افزایش یافته است ولی وضعیت ظرفیت همچنان محدود است.

در همین حال، این هفته اپراتور فرودگاه فراپورت شروع به محدود کردن تعداد نشست و فرود در فرانکفورت به هشتاد و هشت در ساعت کرده است.

مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا از این اقدام استقبال کرده و می گوید که: در هفته‌های اخیر، ما پروازها را در چندین موج لغو کرده‌ایم تا کلیت سیستم را کاهش دهیم.

از آنجایی که ظرفیت های افزایش یافته خدمات حمل و نقل زمینی در فرانکفورت هنوز به دلیل نرخ بالای بیماری کافی نیست، حتی برای برنامه پروازی که قبلاً چندین بار کاهش یافته است، تصمیم امروز فراپورت صحیح است.

سایر خطوط هوایی که به فرانکفورت و از فرانکفورت پرواز می کنند، اکنون با لغو پروازها به کاهش و ثبات یکنواخت کمک خواهند کرد.

فرانکفورت تنها فرودگاهی نیست که در تابستان امسال با لغو پرواز روبرو شده است.

هم اسکیپول و هم هیترو نیز به دلیل کمبود کارکنان با اختلال مواجه هستند.

 

  • علی غیاثی
  • ۰
  • ۰

 

تحویل هواپیماهای بدون سرنشین کانادا تایید و اجرای حمل و نقل هوایی کالاهای خطرناک را برای دانشکده پزشکی دانشگاه بریتیش کلمبیا (یو بی اس) " ابتکار حمل و نقل در هواپیماهای بدون سرنشین از راه دور" (دی تی آی) اعلام کرده است.

دی تی آی در حال حاضر از راه‌حل تدارکات هواپیماهای بدون سرنشین تحویل پهپاد کانادا استفاده می‌کند تا مسیر پرواز تحویل دو طرفه تعریف شده را با استفاده از پهپاد اسپارو و مشخص کردن مناطق برخاستن و فرود آن برای انتقال محموله‌های مختلف بین بین سایت‌های روستای دریاچه فریزر ( وی اف ال)و استلن فرست نیشن (اس اف ان ) که در مرکز شمالی بریتیش کلمبیا، کانادا واقع شده است، فعال کند.

تمام این عملیات مطابق با تاییدیه های اداره حمل و نقل کالاهای خطرناک (تی دی جی)، مقررات هوانوردی کانادا و گواهینامه های عملیات پرواز ویژه حمل و نقل کانادا انجام خواهد شد.

مدیر اجرایی دی دی سی در صحبت هایش  گفته است که: این یکی دیگر از دستاوردهای مهم این سازمان می باشد که تی دی جی، تنها اپراتور سیستم هواپیمای خلبانی از راه دور (آر پی ای اس) برای آن گواهی صادر کرده است.

ما بسیار خوشحالیم که از مشتری خود، یو بی اس، با انعطاف پذیری حمل و نقل کالاهای خطرناک از طریق راه حل های پهپادمان بیشتر حمایت می کنیم. این امر سبب می شود دی دی سی تنها اپراتور آر پی ای اس در کانادا باشد که فراتر از خط دید بصری، عملیات کالاهای خطرناک را به طور همزمان انجام می دهد.

ما می خواهیم از حمل و نقل کانادا برای حمایت مداوم آنها از صنعت تشکر کنیم. ما همچنان رهبری و رویکرد نوآورانه خود را با ارائه انعطاف پذیری حمل و نقل هر نوع کالا، از جمله داروها و نمونه های آزمایشگاهی طبقه بندی شده به عنوان کالاهای خطرناک، برای مشتریان خود ادامه می دهیم.

  • علی غیاثی
  • ۰
  • ۰

 

 مدیر عامل حمل و نقل و حمل و نقل جی او دیس در آلمان بر فعالیت هایش افزوده و نقش خود را در آلمان گسترش می دهد، وی علاوه بر پست قبلی مدیریت فعالیت های لجستیک قراردادی شرکت در آلمان را نیز به عهده گرفته است.

از سال 2018 واز زمانی که این خانم مسئولیت مدیر عاملی فعالیت های حمل و نقل بار در آلمان را به عهده گرفت، او و تیم همراهش سبب شدند که کسب و کار و تجارت روز به روز رو به سمت و سوی رشد و سودآوری داشته باشد.

حالا او علاوه بر مسئولیت های قبلی اش، خط تجارت تدارکات قراردادی در آلمان را نیز مدیریت خواهد کرد. از این پس مسئولیت بیست و دو محل و مکان و در حدود هزار و سیصد و پنجاه کارمند نیز بر عهده وی خواهد بود.

در سال 2011 این خانم مدیر به شرکت لجستیک فرانسه ملحق شده بود و در آنجا نیز دارای سمت های مختلفی از جمله در فروش، بازاریابی، حساب های کلیدی و برنامه ریزی استراتژیک فروش داشته است.

محل استقرار وی در هامبورگ می باشد و او یکی از اعضای هیئت مدیره منطقه اروپای شمالی، شرقی و مرکزی جی اودیس به حساب می آید. دیدگاه و گفته های شرکت جی اودیس درباره او اینگونه است : او یکی از جوانترین مدیران ارشدی موفقی است که در برنامه رهبری جی اودیس ارتقا و رشد یافته است.

رئیس و مدیر اجرایی اروپای شمالی، شرقی و مرکزی  جی اودیس در اظهارات خود بیان داشته است که: واحدهای تجاری حمل و نقل و لجستیک قراردادی ما در آلمان تحت رهبری و مدیریت یکسان دور هم جمع خواهند شد تا برای ایجاد هم افزایی جدید و توسعه و رشد موفقیت آمیز شرکت با توجه و مطابق با استراتژی رشد منطقه ای با یکدیگر گفتمانی داشته باشند. در ادامه نیز به مدیر جوانش اشاره کرده و می گوید که : به خاطر داشتن این مدیر جوان و کاآمدی که در واقع  یک رهبر عالی و با تجربه برای یکی از بازارهای کلیدی ما در منطقه به حساب می آید، من بسیار خوشحال و خرسند هستم.

شرکت جی اودیس دارای پنج رشته خط کسب و کار است، این پنج رشته عبارتند از: بهینه سازی زنجیره تامین و تولید، حمل و نقل کالا، لجستیک قراردادی، توزیع و توزیع سریع و حمل و نقل جاده ای.

  • علی غیاثی
  • ۰
  • ۰

 

لاتام  کارگو از یک طرح "مهم" برای گسترش عملیات حمل و نقل فراآتلانتیک خود در نیمه دوم سال رونمایی کرده است.

تجارت بار گفته است که شبکه گسترش یافته آن فرکانس های بیشتر و شبکه متنوع تری را بین شهرهای اروپا و ایالات متحده ارائه خواهد داد و اتصال بیشتری به آمریکای مرکزی و جنوبی از طریق نیویورک و میامی ایجاد خواهد کرد.

اپراتورهای بخش بار گروه لاتام ظرفیت خود را بین اروپا و آمریکا تقریباً دو برابر خواهند کرد و پروازهای هفتگی خود را نیز هشتاد و پنج درصد از هفت پرواز در هفته به سیزده پرواز افزایش خواهند داد.

لاتام گفته است که در مقایسه با سطح سال    2019 این میزان نشان دهنده افزایش صد و شصت درصدی پروازهای هفتگی در بخش تجارت می باشد.

مسیرهای جدیدی که بین اروپا و ایالات متحده اضافه خواهد شد توسط یک هواپیمای باری لاتام کارگو کلمبیا انجام خواهد شد.

این مسیرهای جدید با چرخش ذکر شده عمل خواهند کرد: آمستردام (ای ام اس) – نیویورک (جی اف کی)/میامی (ام آی ای) – بوگوتا (بی او جی)؛ ای ام اس- جی اف کی/ ام آی ای – ویراکوپوس ( وی پی سی)- بی او جی و ای ام اس – مادرید –جی اف کی / ام آی ای- بی او جی.

مدیر اجرایی لاتام کارگو در صحبت هایش گفته است که: "رشد شبکه باری ما، همراه با بهبود سیستم هایمان از طریق کروامیس

و کانال های توزیع جدید که ظرفیت را در دسترس قرار می دهند، نشان دهنده تعهد لاتام و شرکت های تابعه باربری آن برای ارائه جایگزین های بیشتر و بهتر به مشتریان خود است و هم چنین ارائه راه حل عالی که مشتریان ما نیاز دارند تا جهان را به آمریکای جنوبی متصل کنند."

گروه لاتام در حال حاضر چهارده فروند هواپیمای باربری بوئینگ هفتصد و شصت و هفت را اداره می کند، اما این تعداد تا پایان سال به شانزده فروند افزایش خواهد یافت.

لاتام آخرین هواپیمای باری تغییر یافته بوئینگ هفتصد و شصت و هفت خود را در ماه مه دریافت کرد.

این شرکت همچنین به گفته هایش اضافه کرده است که خدمات باربری خود بین میامی و سائوپائولو را به نه پرواز در هفته افزایش خواهد داد.

 


 

  • علی غیاثی