بررسی هزینه و قیمت حمل و نقل هوایی و اضافه بار مسافری

هر آنچه که باید درباره قیمت حمل بار هوایی به خارج از کشور بدانیم

بررسی هزینه و قیمت حمل و نقل هوایی و اضافه بار مسافری

هر آنچه که باید درباره قیمت حمل بار هوایی به خارج از کشور بدانیم

نحوه محاسبه هزینه های حمل هوایی برای مسافر، مهاجر و تاجر داستان به خصوص خود را دارد. در این وبلاگ سعی در توضیح هزینه های ارسال بار و توضیح درباره نحوه ارسال ارزان اضافه بار مسافری را داریم.

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

همانطور که در آزمایشات اولیه در سال 2021 نشان داده شده است، " ایرباس بلوگااس تی " آماده انتقال محموله های بزرگ به صورت جهانی همانند هلیکوپترها در سراسر جهان است.  ایرباس با کمک گرفتن از ناوگان بار هوایی خود بلوگااس تی، یک سرویس بار هوایی جدید را راه اندازی کرده است تا بتوانند با وجود آنها به نیازهای حمل و نقل هوایی بارهای بزرگ کمک کند.

ایرباس می گوید که با وجود این سرویس جدید ما قادر خواهیم بود که کاربردهای مختلف بازار را برآورده کنیم، چرا که این هواپیماها دارای بزرگ‌ترین سطح مقطع داخلی در بین هر هواپیمای حمل‌ونقلی دیگری در جهان هستند و محموله‌های بزرگ را تا با ابعاد هفت ممیز یک متر عرض و شش ممیز هفت متر ارتفاع در خود جای می‌دهند.

برای این هواپیماها پیشی بینی ما درباره مشتریان و خواستاران آنها عبارتند از طیف وسیعی از مشتریان در بخش های فضایی، انرژی، نظامی، هوانوردی، دریایی و بشردوستانه.

ایرباس گفته است که با تحویل از سایت تولید هلیکوپترهای ایرباس در مارجینین فرانسه، به کوبه در ژاپن برای یک مشتری ناشناس اولین ماموریت ما در پایان سال 2021 اتفاق افتاده است. بلوگا شماره سه برای سوخت گیری مجدد در ورشو، لهستان، نووسیبیرسک، روسیه، و سئول، کره توقف کرد.بلوگا شماره سه از فرودگاه نووسیبیرسک واقع در روسیه به مقصد نهایی خود یعنی کوبه در ژاپن پرواز می کند. 

برای اینکه قابلیت چرخش بلوگااس تی به حداکثر قابلیت خود برسد، تکنیک‌ها و تجهیزات بارگیری جدید در حال توسعه برای اجرای این عملیات جدید هستند. این راه حل ها شامل بارگیری بار خودکار (او بی سی ال) می شود که از آن می توان برای ماموریت هایی که در آن سکوی بارگیری و یا تخلیه در فرودگاه مبدا یا مقصد در دسترس نیست، استفاده کرد.

رئیس ای تی آی و حمل و نقل هوایی بزرگ در ایرباس در صحبت هایش گفته که: به دلیل داشتن مقطع گسترده و بزرگ بلوگااس تی، این امکان بازارهای جدید و امکانات لجستیکی جدیدی را برای مشتریان باز خواهد کرد. در مورد بارگیری هلیکوپترها - عدم نیاز به پیاده کردن آنها – به نوبه خودش واقعاً یک مزیت بزرگ به حساب می آید. در موارد مشابه نیز می توانیم بزرگترین موتورهای هواپیماهای تجاری را در یک ترتیب و پیکربندی کاملاً پوشیده قرار دهیم.

بر اساس طراحی ای سیصد-ششصد، پنج ناوگان نیرومند بلوگااس تی ، که تا به حال بعنوان ستون فقرات حمل و نقل هواپیماهای بزرگ ایرباس در داخل سایت از آنها استفاده می شده است، با شش نسل جدید از بلوگاایکس ال جایگزین می شوند تا از افزایش تولید هواپیمای مسافربری ایرباس حمایت و پشتیبانی کنند. 

در آینده ای نه چندان دور یعنی زمانی که ایرباس هر شش هواپیمای جدید بلوگاایکس ال خود  را تحویل گرفته و آنها را راه اندازی کرد، ناوگان بلوگااس تی که به طور کامل آزاد شده است به یک شرکت هواپیمایی تابعه و فرعی تازه ایجاد شده تبدیل می شود و با گواهینامه اپراتور هوایی (ای او سی ) و کارکنان مربوط به خودش به این شرکت تابعه و فرعی واگذار خواهد شد.

  • علی غیاثی
  • ۱
  • ۰

 

یک موسسه خیریه حمایت از سگ ها از صنعت حمل و نقل هوایی می خواهد تا در" فریت حیوانات  خانگی "به آنها یاری و کمک رسانی کنند.

موسسه خیریه نات تو داگ میت برای انتقال سگ هایش از پناهگاه آنها که در پکن قرار دارد، برای انتقال به بریتانیا درخواست کمک می کند.

محدودیت های سفر به دلیل بیماری همه گیر کووید نوزده و همین طور وجود مسائل مالی همگی منجر به تاخیر در حمل و نقل این سگ ها شده است.

مدیر اجرایی این موسسه خیریه در صحبت هایی که داشته بیان کرده است که: مردم بیشتر اوقات از ما می پرسند که چرا ما نمی توانیم سگ ها را از چین به خانه هایشان بازگردانیم، و واقعیت این گونه است که، به ویژه در حال حاضر، هنوز یک انگ و ترس در اطراف حیوانات وجود دارد که شاید آنها نیز سبب گسترش ویروس  کرونا باشند و برای همین بسیاری از مردم از این واقعیت می ترسند.همین طور دیدگاهی که به سگ ها در غرب دارند را در جاهای دیگر چنین دیدگاهی نسبت به آنها وجود ندارد.

باورها و نگرش ها روز به روز در حال تغییر است همانطور که ارتش شگفت انگیز حقوق حیوانات که پناهگاه ما را نیز اداره می کند،نشان می دهد. ولی در کل این یک روند عادی است.

داشتن سگ های بزرگ به عنوان حیوان خانگی در چین مرسوم نیست و به طور سنتی نیز، سگ های بزرگتر باید همیشه در خارج از کشور نگهداری شوند، زیرا داشتن آنها به عنوان حیوان خانگی در چین غیرقانونی محسوب می شود.

به عبارت دیگر برای اینکه سگ ها بتوانند به بریتانیا سفر کنند، باید توسط مقامات چینی و بریتانیایی بررسی های دقیق تری بر روی آنها انجام شود و همین طور این حیوانات باید پاسپورت حیوان خانگی داشته باشند و مجموعه کاملی از واکسیناسیون نیز باید بر روی آنها انجام شود.

یکی دیگر از شرایط ورود این سگ ها این است که سگ ها باید عقیم نیز باشند.

  • علی غیاثی
  • ۰
  • ۰

 

 در سال 2021 فرودگاه کلن بن شاهد افزایش چهارده درصدی در ظرفیت حمل محموله های بار هوایی خود بوده است که این رقم یک رکورد جدید سالانه برای آن به حساب می آید.

در سال 2021 طبق یک آمار کلی و در مجموع، و بنابر گزارش داده شده از سوی فرودگاه کلن بن حدود نهصد و هشتاد و شش هزار تن محصول و کالا در فرودگاه آلمان جابجا شده است که این میزان و رقم چهارده درصد بیشتر از سال 2020 بوده، نه تنها بیشتر از سال 2020 بلکه این آمار و ارقام بیش از هر زمان دیگری بوده است. در ماه دسامبر این رقم با رکورد کمتر از نود و چهار هزار تن بسته شده بود.

مدیر عامل فرودگاه طی توضیحاتی بیان کرده است که : محموله بار ناگهان به طور نامتناسبی توسعه یافته و با یک رکورد بی سابقه به پایان رسیده است. فرودگاه کلن بن به دلیل اینکه به  عنوان مهم ترین مرکز لجستیکی ان آر دبلیو می باشد،اهمیت فوق العاده دارد. این فرودگاه برای استفاده روزانه مردم از جمله: برای تامین کالاهای پزشکی، قطعات صنعتی، مواد غذایی و کالاها مورد استفاده قرار میگیرد، نقش این فرودگاه  به ویژه در طول بحران بیماری همه گیر (کووید-نوزده) برجسته تر شد.

 وی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد که: بار و محموله در شرایط بحرانی برای ما یک تثبیت کننده بوده و همچنین یک ستون مهم برای ساخت کسب و کار ما است.

بر طبق پیش بینی هایی که این فرودگاه کرده است به نظر می رسد که حجم محموله هایش  برای اولین بار در سال 2022 از آستانه یک میلیون تن بار هوایی در یک سال عبور خواهد کرد. فرودگاه کلن-بن اعلام کرد که در ماه آوریل 2021، بیشترین افزایش حجم بار را در یک دهه گذشته ثبت کرده است.

  • علی غیاثی
  • ۱
  • ۰

 

بار دیگر در ماه جولای کاهش یافتن حجم محموله را گزارش داده است، زیرا با محدودیت‌های ظرفیت پی در پی و چالش‌های عملیاتی مواجه شده است.

حجم محموله این گروه در ماه جولای با هفده ممیز دو درصد کاهش سالانه به صد هزار و هفتصد و چهارده تن رسیده و در مقایسه با سال 2019، شاهد چهل ممیز هفت درصد کاهش بوده است.

ظرفیت موجود بار بر حسب تن کیلومتر شانزده ممیز چهار درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته و ضریب بار با ده ممیز هشت درصد کاهش نسبت به سال قبل به هفتاد و یک درصد رسیده است.

کاتای پسفیک گفته است که ظرفیت بار با لغوهایی  مربوط به آب و هوا و همچنین محدودیت های عملیاتی مداوم تحت تأثیر قرار گرفته است.

محدودیت‌ها در پروازهای مسافربری همچنان بر توانایی خطوط هوایی برای افزایش ظرفیت خود به سطح قبل از کووید تأثیر می‌گذارد، این در حالی است که محدودیت‌های حمل‌ و نقل برون مرزی نیز بر عملیات‌ها تأثیر می‌گذارد.

تأثیر عمده این چالش‌ها در مسیرهای هند و آمریکا دیده می‌شود، در حالی که ظرفیت در مسیرهای اروپایی اندکی افزایش داشته است.

به طور کلی، ظرفیت بار در مقایسه با سطوح قبل از کووید حدود پنجاه درصد کاهش یافته است، اما شرکت هواپیمایی امیدوار است تا پایان سال این میزان را به حدود شصت و پنج درصد افزایش دهد.

با نگاهی به آینده، مدیر ارشد مشتری و مدیر تجاری، دوباره تاکید کرد که این شرکت هواپیمایی انتظار یک فصل اوج خاموش را دارد.

او گفت که: ما انتظار داریم در ماه اوت و آینده، یک برنامه کامل حمل‌ و نقل بار را اجرا کنیم که با پروازهای مسافری فقط باری منطقه‌ای و ظرفیت هواپیماهای بلی شکل بیشتر که توسط خدمات مسافری اضافی ما ارائه می شود، تکمیل گردد.

با این حال، پروازهای مسافری فقط باری در مسافت طولانی مدت محدود خواهد شد. وضعیت مربوط به خدمات حمل و نقل برون مرزی بین شنژن و هنگ کنگ نامشخص است و ما به نظارت دقیق اوضاع ادامه خواهیم داد و مطابق با آن سازگار خواهیم شد.

ما به صورت محتاطانه نسبت به یک فصل پیک فصلی زمستانی خوش‌بین هستیم، اگرچه پیش‌بینی می‌شود با توجه به شرایط فعلی اقتصاد جهانی، این فصل کمتر از آنچه در سال 2021 تجربه کردیم، باشد.

  • علی غیاثی